Pàgines

dijous, 5 de febrer del 2009

Màquines recreatives al teu ordinador

Jo de jovenet havia invertit molt de temps i de calers (pessetes d'aleshores...) jugant a màquines recreatives, sobretot a l'estiu doncs per allà Creixell no hi havia molta més cosa a fer.
M'agradaven especialment els jocs de l'estil Beat'em up (una cosa com 'colpeja'ls'), que eren bàsicament d'anar-te movent horitzontalment, portant un personatge i repartint mastegots a tot el que se't posava per davant. Moltes estones passades jugant a grans jocs com Cadillacs and Dinosaurs, The Punisher, Vendetta, Captain Commando, Metal Slug, Sunset Riders... Tot i que també amb jocs de lluita com el King of Fighters, Samurai Showdown,... o un que encara no he pogut recordar el nom que era com un partit de tennis però llençant un disc volador d'aquests típics de platja, amb llençaments especials, pantalles de bonus, etc... molt gran.

En fi, que fa poc ho recordava i em vaig decidir baixar-me un emulador de màquines recreatives per ordinador, i les ROMs (els jocs preparats per ser jugats amb l'emulador) dels que més bons records em portaven, i així ara puc tornar-hi a jugar, sense gastar ni un duro i arribant molt lluny doncs quan et maten i et surt el, aleshores, fatídic Insert coin ara només cal apretar un botó per tenir tants credits com vulguis!

Us uns enllaços per si també voleu descarregar-vos-ho:
  • MAME32: l'emulador de màquines recreatives per Windows.
Pàgines on descarregar-vos ROMS. Tal com venen amb format .zip i sense canviar el nom, les poseu al directori 'roms' que us crearà l'instalador del MAME32.
- ROM World
- ROM Nation